lördag 13 september 2008

Träningsvärk

Skaplig träningsvärk har jag i benen och armarna efter torsdagen och fredagens pass.
I går körde jag mycket ben, Insida av lår fick sig en rejäl omgång o det känns idag vill jag lova.
Så jag har träningsvärk i både armar ben och mage idag =)

Nu har jag i alla fall funderat hur jag ska göra med träningen o så.
det blir träning måndag till fredag, 3 dagar styrka och 2 dagar konditionsträning.
lördag och söndag kommer vara helt träningsfria, och det känns som ett mycket bra upplägg.

På måndag ska jag till nautilus och träffa Viola som jag ska fixa ett träningsprogram med.
jag kommer lägga fram min idé om träning, och jag vet att hon säkert kommer ha invändningar, men jag kommer köra så ändå. Och sen är det ju inte så att ja kör 2 timmar om dagen, utan styrkan tar ca 45 min och så kommer det vara 1 timme cardio de dagar jag inte kör styrka,
Och det låtar la inte som om det är för mycket, eller?

De här veckorna är/ har varit jobbiga. Mycket arbete samt att pappa är sjuk, så det har varit ganska påfrestande för mig.
Jag har helt enkelt ingen lust att känna några måsten, och just nu är det enda jag känner för att göra är att ta hand om mig själv, träna och fortsätta med mitt hemliga projekt som inte är något som är officiellt än, men det är något som kan påverka mig positivt och som jag verkligen vill göra =)

Nu ska jag jobba vidare
På åteseende
Jenny

Inga kommentarer: