söndag 21 september 2008

Lagom mör i kroppen

Efter veckans 5 pass är jag idag ganska mör i kroppen.
Sådär skönmör så att säga. =)

Jag tabbade mig på gymmet igår.
Jag tar ungefär 60 kg i mark, men huvudet var inte riktigt med på noterna.
Jag börjar lassa på vikter. 4 stycken 15 kilos blev det. tänkte inte mer på det utan ställer mig o lyfter. Men reagerar på att det var åtheeelvete tungt då går det upp för mig.
Jag har ju lastat på 60 kilo på stången som i sig väger 20 kilo. vilket blir 80!
Inte undra på att det var tungt, men jag klarade en i alla fall =)

Annars känns upplägget bra. har rasat i vikt, vet att det mesta är vatten, men ändå, kul när det händer grejjer på vågen :D väger 67.0 nu, I förra veckan stod den på 69.3 så det känns bra.
På måndag är det bicicar och axlar som gäller. ska bli härligt att pressa skiten ur både armar o axlar.

Oh jag vill träna redan i morgon, men 2 dagar vila känns bra ändå
Nu ska jag arbeta vidare.
På återseende
Jenny

Inga kommentarer: