måndag 15 september 2008

Härligt härligt...

Men farligt farligt *sjunga*
Nejvars. Mötet med viola blev riktigt bra!
Hon är sjukt härlig! Hon skrattade gott åt mina kommentarer o sa att jag var halvtokig, men det stämmer ju =)
Hon tyckte att mitt upplägg lät riktigt bra, Såhär ser det ut:

Måndag: Bic, tri, axlar och bröst.
Tisdag: 1 timmas konditionsträning
onsdag: Mage samt rygg
torsdag: 1 timmas konditionsträning
fredag: ben samt rumpa.

Vi körde igenom en del maskiner som jag efterfrågade, blev mycket nytt men det känns bra. Få kickstarta kroppen liksom.
Genomgången tog ca en timma och viola krämade på ordentligt med vikterna, Jag ser kanke starkare ut än vad jag är :P haha nejdå. Men som sagt, jag har ju ingen speciell råstyrka, utan jag är mer uthållig av mig.
Vi diskuterade även mitt mål på 60 kg, och det tyckte hon jag kunde glömma.
I och med att jag ökar i muskelmassa så kommer jag inte komma gå ner dit, Jag kommer tappa fettvikt, men öka i muskelvikt, men det medför ju samtidigt att jag får en slankare kropp, right?

Det känns lite vemodigt, men det är ju faktiskt inte så att jag MÅSTE ner till 60, för jag ärinte ute efter att bli pinnsmal, utan jag är ute efter bättre fysik samt en SNYGGARE kropp.
Jag trivs som det är nu, Men jag vill gärna bli lite thigtare =)

Jag kommer fokusera en del på mig själv nu, inte planera saker långt i förväg för att sen få ångest av alla måsten.
pappa ligger inne ingen. Det får mig att må skit.
Han försöker alltid låta positiv, men inte ens det orkar han nu, då vet man att han mår dåligt.
Mamma tar stryk med, hon stressar sönder sig. Och jag kan inte göra ett skit för henne.
Sen är jag deppad för hösten också.
Så nu har jag alltså bestämt att inte planera saker, så som att bestämma att då o då ska jag göra det, allt får komma som det kommer.
Jag är dock väldigt inne på det här med tränigen. för det får mig att må bra.

Nu ska jag jobba lite
På återseende
Jenny

Inga kommentarer: