tisdag 16 september 2008

Ja, eller huuur!

Haha jag hade ju satt upp ett mål på 1 timma motionsträning 2 dagar i veckan.
Nu blev det inte riiikitgt så =)
Jag körde 25 min och var heeeeeeeeelt slut. haha. rökare och att inte ha tränat kondition tidigare gjorde nog sitt. Men jag är inte missnöjd, snarare tvärt om.
Körde 15 min på löpbandet först, 6.5 km/h samt 3.5 i lutning. låg på en puls på mellan 150-160 sen körde jag 4 min trappmaskin, men den började låta konstigt så jag gick ner till "gåmaskinen" som nautilus har, det är som ett löpband som är delat på mitten. känns lite som att gå i teräng. hääär hände det grejer. 6 min och jag var heeelt slut. pulsen låg på 180 och svetten lackade som aldrig förr. så den lär jag köra oftare.

Nu måste jag sova inför nattens jobb.
På återseende
Jenny

Inga kommentarer: