torsdag 11 september 2008

Helt sluuuut

Helt slut var jag efter passet idag.
Körde mark 60 kg 3 set och 3 reps i varje. Lagom stolt.
Jag lät nog ganska rolig när jag stod där o tog i för blotta livet, mycket blickar, men vem bryr sig.
Handskarna jag köpte för ett tag sen på gymgrossisten är nog en av de bästa investeringar jag gjort sen jag började träna, Innan fick jag ont i händerna av hantlar osv, fick även inte allt för snygga förhårdningar i handflatorna. Men det problemet är alltså borta nu.
Dom är faktiskt ganska snygga också ;)

Blev ett långt pass idag, 50 min enbart med skrotlyft. Hade en väääldigt hög puls och var totalt genomsvettig nästan hela passet, kändes riktigt bra :)

I morgon blir det ett pass med, men vet inte vad jag ska träna än beroende på om jag har fruktansvärd träningsvärk eller inte. Vi får se helt enkelt.
Nu blir det kvällsmål, sen sängen.
På återseende
Jenny

Inga kommentarer: